štvrtok 3. januára 2013

Happy New Year 2013


Ahojte žienky. Ako sa máte ?
Dnes vám prispejem iba krátky príspevkom.
Všetkým vám chcem popriať všetko dobré do nového roka, aby sa vám naplnili vaše sny a predsavzatia, aby vám slúžilo zdravie a aby ste boli všetky šťastné a spokojné.
Nech je lepší ako ten predošlí !!!

Ako ste Silvestrovali? Doma v kruhu rodiny, s priateľmi niekde na byte či v meste ? šup šup, zverte sa mi do komentárov (nato predsa sú).
Ja som bola celý večer u nás v Šali v jednom podniku, ktorý patrí rodičom mojej spolužiačky, takže mi bolo senzačne. Bol to môj prvý Silvester, kedy som nebola s rodinou, ale s kamarátmi. Spoznala som nových ľudí, užila som si krásny príchod roka na preplnenom námestí sprevádzaný nádherným ohňostrojom a skvelými pesničkami. Až som sa divila, že naša Šaľa dokáže niečo také zorganizovať. Život je plný prekvapení to vám poviem.

Pred pár dňami mi napísalo jedno dievča - Simona, či by som nezverejňovala jej poviedku- Only We Know, a povedala som si, prečo nie? S radosťou. Simi mi zatiaľ poslala štyri časti, každý deň vám zverejním jednu. Prvú som chcela už dnes, no chýba mi tam obrázok. Som na tom strašne zaťažená, čo už so mnou. Poviedka je skvelá, no je na nej dokedy budete musieť počkať na prvú časť.

Musí to byť neskutočné krásne...





Keď sme sa včera rozhodli ísť s kamarátkou míňať peniažky na nákupy do Nitry
Krásne, pravdivé, výstižné
                               
Ste v tom so mnou ?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára