štvrtok 1. augusta 2013

Nový začiatok?



Ahojte dievčatá!

Už poriadne ani neviem ako začať, keďže posledný príspevok som pridávala 16. januára a od toho dňa prešla dlhočizná doba. Nejdem sa ospravedlňovať, že som blog totálne zanedbávala, aj keby to bolo pekné odo mňa. A však, mám nato svoj dôvod. 
Odkedy akosi upadol môj záujem o chalanov z One Direction (ó bože, pred rokom som neverila tomu, že toto niekedy vypustím z úst a už vôbec nie tomu, že to takto napíšem, ale ľudia sa menia zo dňa na deň, no nie?! ) upadol aj môj záujem o písanie poviedok a venovaniu sa blogu. Určite si teraz niektoré z vás pomyslia: "ty si si hovorila pravá Directionerka ?", "ty si nám tu tlačila do hláv že si ich fanúšičkou až za hrob?". Nechcem aby ste si mysleli, že už vo mne nič z toho obdobia, kedy sa celý môj svet točil len okolo tých 5 krásnych bláznov nezostalo. Nie je to tak. Je síce pravda, že už nie som v tom svete ponorená tak ako kedysi. Už nechodím na internet len aby som sa dozvedela nové informácie alebo uvidela nové fotky. Priznám sa, zo všetkých desiatok stránok ktoré som mala "polajkované" mi zostala jedna jediná, aby som sa aspoň trošku dozvedela, čo majú nové. Stále ich počúvam, stále si pozriem nový klip alebo vypočujem novú pesničku, pozriem si dokonca aj fotky hoci na Harryho úsmev nehľadím desať minút, ale iba pár sekúnd. Neodsudzujem ich, nenadávam na nich, stále ich obdivujem lebo to čo dokázali za taký krátky čas je neuveriteľné, no už to nie je ani zďaleka také ako kedysi. Dokážete to chápať ?! Len ma prosím neodsudzujte.

Prečo som sa rozhodla, pre NOVÝ ZAČIATOK?!
Chýba mi TO. TO písanie príbehov, TO zverejňovanie fantázií, ktoré sa denno denne odohrávajú v mojej hlave, TO pohodové vyrozprávanie sa vám, mojim čitateľkám... Jednoducho mi chýba tento blok!
Rozhodla som sa, že poviedku Someone Like Me ďalej písať nebudem. Nehnevajte sa na mňa, prosím! Proste by to ďalej nešlo. Nemám nápady, ako by mohla poviedka ďalej pokračovať a k jej písaniu by som sa musela len a len nútiť a tie, ktoré máte skúsenosti s písaním viete, že to nie je bohvie čo.
Chcela by som začať písať nový príbeh, dokonca už teraz mám zopár nápadov, no musím si to ešte poriadne v hlave premyslieť. Nebude to trvať dlho, to vám sľubujem. 
Zatiaľ vám však budem zverejňovať jednodielovky, fotky, obrázky,
moje vykecávanie sa a podobne.

Na dnes je to všetko, dúfam moje milé čitateľky (snáď tu ešte nejaké ste), že sa tešíte na moje nové príbehy! :-* 




1 komentár:

  1. úplne ťa chápem ohľadom 1D, pretože u mňa je to tak rovnako. pozrem si ak majú napr. nový klip, dočítam pár poviedok o nich, poprípadne zistím nejaké novinky o nich ale nič viac... čiže sa vôbec nehnevám že prestávaš so someone like me, aj keď som to mala rada :) a určite budem chodiť na tvoj blog a čítať tvoje príspevky :) (ak ťa to zaujíma :D) -Tins

    OdpovedaťOdstrániť