piatok 31. augusta 2012

Diary III.

Čas uteká, leto pomalými krôčikmi tiež, a letným prázdninám o pár dní zazvoní umieračik. Aké ste mali prázdniny? Dúfam, že ste si ich užili na plno, podovolenkovali všade kde sa dalo a nesedeli len pred obrazovkou počítača.
Chcem vám oznámiť, že časť, tak skoro nebude. Aj ja si chcem užiť posledné dni prázdnin plnými dúškami najviac ako sa len dá a začínam od zajtra. Posledná opekačka na záhradke a v sobotu oslava môjho uja, z toho vyplýva, že aj keby som chcela písať, tak nie je kedy.
A v pondelok to príde..Znova prvý ročník. Koľko takých vás tu je? Alebo ešte máte čas ?! kľudne odpovedajte v komentároch.

Sledovali ste?! wohoooo :D :) .. konečne mali twitcam spoločne, nie zvlášť. Nachádzala som sa akurát v skúšobnej kabínke Nitrianskych Mlynov, keď mi Ang zavolala: ,,Harold robí twitcam, padaj na net." v tom momente akoby do mňa vošlo sto čertov. Nervy so mnou lomcovali jedna radosť, a otázku, prečo musia mať twitcam vždy keď nie som doma, som si pokladala temer každých päť minút. Nehorázne ma to štvalo, ale neni čudo. Keď mi dokonca potom volala, že spomenuli Slovensko, vybuchol vo mne pocit šťastia. A keď som si to doma pozrela, pretáčala som to stále dokola. Nemohla som uveriť, že Harryho ,,Hi Slovakia" bolo skutočné. Vedia o nás dievčence. Vedia dokonca aj to, že tu majú fanúšičky. KONEČNE !! konečne sa necítim ako v Narnii (dobre, cítim ale nie tak ako pred tým). 


Pre dnešok, je to všetko:) .. ak sem už náhodou nič nepridám do pondelka, chcem vám popriať veľa šťastia a úspechov v novom školskom roku. Nech sa darí, každej jednej z vás !!

Vaša *Niky* 

2 komentáre:

  1. Sme dve, ja tiež nastupujem do prvého ročníka a mám strach.. :/ Uvidíme, ako to dopadne :) Joj, ale poviem ti, že viac ako ja si naštvaná nemohla byť, pretože ja som tu asi dve hodiny čakal (odvtedy, čo Harry napísal tweet, že by spravil twitcam) a zrazu to začalo..No lenže mne ako na potvoru nešiel zapnúť! Zapol sa až keď skončili! Do pekla! Rozplakala som sa ako malé dieťa! (a to som si myslela, že takéto veci ma nedostanú, vážne) No našťastie už pár minút na to bolo na nete video a keď som počula to Hi slovakia, rozplakala som sa znova. Trieskala som si hlavu, či mi šibe, ale nedalo sa.. Bol to proste zážitok :)) Ale hnevalo by ma to viac, keby som ho nestihla ako to, že mi nešiel zapnúť... :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. v tom prípade veľa šťastia v novej škole :) .. na akú ideš, a kde ? ak smiem vedieť:) .. fúúú, takéto som zažila už aj ja.. hlavne sa mi to stáva, ak majú nejaká live vystúpenie, alebo sú v rádiu.. ide ma poraziť vtedy :D .. že si si myslela, že takéto veci ťa nedostanú ? Pati, ja som si to pred rokom tiež myslela.. odkedy poznám našich chalanov, som až príliš divná (podľa niektorých), ale ak mám byť úprimná nevadí mi to :D

      Odstrániť